Warning ! You have stepped onto my blog.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Candie Blossom.
//be mine
Disclaimer


Hi there
thanks for visit my blog . be nice here :)


Entry About



Tagboard



Big claps
Skin by : Lieya
Images by : we ♥ it


perasaankan boler berubah-rubah :'(
Monday, 26 August 2013 | 03:10 | 0 comment(s)




haii , lame nyerr tak storykan , dah berhabuk-habuk dah blog neiyhh .. tak dibukak n dijaga . sama mcam hati aku jugak tak dibukak n dijaga :') .. setiap hati orang akan berubah dari masa ke masa .. boler suka , jadi benci . setia , jadi curang .. itu larh dinamakan hati susah nak di baca susah nak dipahami .. dalam sekelip mata kau berubah , oii begitu larh lumrahnya percintaan , hahaha macam ayat aku bagai lagu sekelip mata kau berubah tu kan ? hahahahaha . dalam hidup aku , aku belum lagi dapat rasa diri dihargai . agak-agak nyer kan ader kerr yang akan hargai aku erk? :") *teringin . mesti besh ader yang ikhlas terima kiter , sayang dekat kiter , jujur nan kiter , setia nan kiter , naknaknak yang macam tu ,, tapi , terlalu sukar nak dicari .. kalau larh suatu hari nantey aku dapat yang macam tu aku akan hargai dhea macam dhea hargai aku .. tapi , kalau aku dapat larhh ~ takpe , kalau ader jodoh tak kemana kan . sekarang neiyh hati kau bersabar larh , terus kan hidup neiyh dengan hati yang kuat TRY TO BE HAPPY , okayy .. :):)

untuk kawanku yang tersayang
Friday, 21 September 2012 | 06:37 | 0 comment(s)







haii , siape nak tahu , hari nei hari jadi ERIN NUR ARIANA kawan baik aku , aku anggap macm akak aku sndiri .. kiteorang dah mcam adik beradik , mane pergi pon mesti bersame .. bahagia sanad kawn dngan dia , dia baik , pham perasaan aku .. aku sideh dia laa tmpat aku megadu , kalau aku bahagia dia laa orng yang akn berkongsi dngan aku ... 3tahun kiteorang berkawan .. aku harap sanad kiteorang akan kekal smpai bile-2 .. kalau bole kan aku nak cakap macam neiyh dekat kau erin yang aku "aku bahagia kawan dengan kau , kau selalu bahagiakan aku , aku hargai kau dalam hidup aku , weiyh , thanks sebab sudi jadi kawan aku selame neiyh , kau laa kawan aku dunia akhirat .. aku nak mintak maap kalau aku ade buat kau sakit hati selama aku berkawan dengan kau .. sekali lagi mintak maap ... aku sayang kau sanad-2 ERIN NUR ARIANA :-*
klaaa , neiyh jee yang dapat aku kongsi , nanti ade mase aku tulis lagi ... kbaii salam~

Monday, 13 August 2012 | 03:12 | 0 comment(s)






haii , aku ade sikit nak share dengan korang ... neiyh tentang perasaan seorang perempuan yang terpase berkorban demi oarang yang dia sayang ... dia cerita dekat aku ..

---> aku tak tahu kenapa aku tiba-tiba teringat dekat dia .. insan yang sanad aku cintai .. hatie neiyh tiba-tiba rindu dekat dia ... sirause aku cakap aku memang tak boleh nak lupakan dia .. susah sanad .. sebab , dia insan yang bertaktah dihati aku .. aku sayang sanad-sanad dekat dia .. walaupun, orang cakap dia PLAYBOY la . tak sesuai dengan aku laa , dia nak permainkan aku laa ... tapi, bagi aku dia tak macam tu .. aku dapat rasa dia hargai aku .. tapi, jodoh ditangan tuhan .. tak ada siapa boleh menghalang nyer .. terlalu banyak kenangan aku bersama dia .. susah nak dilupakan .. suka duka kitaorang lalui bersama .. aku mesti menangis , menangis sebab teringatkan kenangan kita .. tapi, malang sanad percintaia kitaorang .. percintaan ini kene diakhirkan ditengah jalan .. sebab , mak aku tak suka dekat dia ,, aku tak boleh nak buat apa .. walaupun , hati neiyh berat nak lepaskan dia .. tapi, aku terpaksa .. tak ada sapa tahu macam mane perasaan aku waktu nak lepaskan dia ..
lima tahun kami couple , banyak kami harungi bersama ... tiap malam aku mesti akan menangis bila teringat dekat dia .. tapi, aku tak boleh nak buat apa , selain berserah ... tak pe laa , mybe dia bukan jodoh aku ... aku pasrah je , yang penting aku akan selalu doa yang dia akan selalu bahagia ..
Dan , berjumpa dengan insan yang lebih baik dari aku ... aku akan cuba untuk melupakan dia ... demi kebahagian dia dan aku mencari kebahagian aku ...  selamat tinggal insan bergelar kekasih ... :(

*time dia cerita kisah dia dekat aku , airmata aku megalir .. bertapa hebat nyer dia dalam percintaan ... so,belajarlah menghargai orang yang sayang dekat kta , buktikan yang kita pon sayang n cinta dekat di jugak :) kbaii ....

TAK SABAR NAK SAMBUT RAMADAN WEIYHHHHH !!!!!!
Tuesday, 10 July 2012 | 05:36 | 0 comment(s)

haii , :) ya allah , kejap je dah bulan 7 .. minggu depan dah puase . TAK SABAR NYER :D .... teringin nak maen bunga api macam kecik-kecik dulu .. ichh , tak sedar awak tu dah tua --' hahahaha ... aku nak puase penoh tahun neiyh . tak mau ponteng-ponteng dah . huhuhu . teringat pulak dulu-dulu , bile time nak bukak puasa semuar tak sabar nak amek air . time semuar ade dekat depan mata . semuar nyer sedap . padahal hari-hari makan . hahaha . sebelum berbukak mak mesti akan suruh bagi lauk-pauk kat jiran sebelah , yang jiran pun bagi jugak . wahh !!! main tukar-tukar makanan pulak . heheheh . time malam lepas bukak puase semuar lari tak nak basuh pinggan . ape punya anak laa semuar nak harap mak . adoiy haii .... bila time kite tengah sekolah lagi laa , balik je bukak tudung salji carik makanan . bila tengok bawa tudung salji tak ada makanan megamuk kat mak . yang mak pulak cakap ' kau lupe ke neiyh kan bulan ramadan . kau tak puase ke ? ' hah! kan dah ke marah dengan mak . buat malu je . hohoho . tapi , ape pun bulan ramadan laa bulan paling best . setan kene ikat , tak ade laa manusia kene rasuk nak buat maksiat . hahaha , tapi , mak cakap ade jugak setan yang tak kene ikat iaitu kite .. haha . macam ape-ape je ..
so, kite nak ucapkan selamat menyambut ramadan . walaupun awal lagi . kikikikiki :)


aku cinta kamu
Monday, 4 June 2012 | 07:14 | 0 comment(s)


sekarang aku mula kan hidup baru dengan insan yang benar-benar cintakan aku .. aku rase hidup aku bahagia sangat .. thanks hadir dalam hidup aku . kau buat aku bahagia sangat-sangat .. kau tahu tak aku tak pernah rase sebahagia nei . kau ar orang prtama yang buat aku bahagia sangat-sangat .. aku sedar aku banyak kekurangan , tapi , aku belajar manjadi yang terbaek untuk kau .. aku mintakmaap sangat-sangat sebab, buat kau sakit hati kadang-kadang tuu .. tapi, aku buat macam tu bukan suke-sukw . tapi , aku takut kehilangan kamu ,, aku cinta tad kau sangat-sangat kot . aku belum siap nak terus kan hidup aku tanpa kau disisi aku . aku harap kau tak akan tinggalkan aku .. saie hargai awak dalam hidup saie (: